onsdag 2 december 2015

Onsdag 2/12

God kväll!

Ett stort grattis till barnbarnet Jennifer som fyller 23 år!

En kall morgon som blev mildare efterhand.

Började dagen med en tvättmaskin lakan. Fortsatte med att plocka fram mina gamla ljusslingor och nu lyser adventsgranen som den skall.

Under kvällen var jag tillsammans med Elisabeth och såg BIK-Asplöven. Det började inte så bra för BIK. Ett tag låg de under med 3-0, men i sista perioden ryckte de upp sig och kvitterade och gick förbi. De vann med 5-3. Det sista målet i tom kasse. Jag tog en 50/50-lott och vände hemåt med 8.060 kronor i fickan.

Under tiden som jag var i Karlskoga hade jag spelat in "Uppdrag granskning" som jag tittade på när jag kom hem. Det handlade om flyktingarna i Filipstad och Nykroppa.

God Natt!

Inga kommentarer: