tisdag 31 maj 2016

Tisdag 31/5

God kväll!

En varm och solig morgon. Vaknade och gick upp halv 6. Betydligt tidigare än tänkt. Fick arbetslust och började, efter frukosten, med att registrera, fakturera, och lägga in betalningar för Invest.

Eftersom jag skulle träffa min bankkontakt i Karlstad 10.30 begav jag mig iväg i god tid. Efter genomgång blev det en god lunch innan jag åkte vidare till Karlskoga där jag träffade revisorn och undertecknade årsbokslut och deklaration för Invest. Nu har jag min egen deklaration som skall vara inlämnad senast den 15:e.

Större delen av dagen vistades på kontor eller i bilen och därför fick man uppleva den fina sommardagen inomhus. Biltermometern visade att det var 26-27 grader. Väderstationen visade hela 29 grader när jag kom hem, men då står den öppet och inte i skuggan.


God natt!

Inga kommentarer: