onsdag 12 juni 2024

Onsdag 12/6

 God kväll!

En solig morgon där termometern vid middagstid visade ca 20 grader. Då vände det och det mörknade och blev kyligare och under eftermiddagen kom det några droppar och i kväll är temperaturen under 10 grader.

Åkte in till Filipstad och Ica för veckans inköp. Från parkeringen in till affären tog det en bra stund för först träffade jag Elisabeth, Thomas ex. Det var längesedan jag såg henne så det blev en pratstund. Därefter kom Lillebror och svägerska så då blev det ytterligare lite prat.

På hemvägen tittade jag in till Susanne. Sten-Åke var på lunch med skolkollegor  och dök upp lite senare. Susanne hade besök av en väninna och de hade kvar kaffe så det räckte till mig plus nybakad kaka.

Kvällen har ägnats åt sista EM-dagen i friidrott. Det blev guld i stavhopp och en fjärdeplats på 10.000 m. Totalt tror jag att det blev två guld och ett brons plus en massa fjärdeplatser.

God natt!

Inga kommentarer: