onsdag 28 september 2016

Onsdag 28/9

God kväll!

Eftersom jag har problem med mina ben, det bränner i fötterna och sprider sig upp mot knäna vid belastning och de domnar, ringde jag vårdcentralen. De hade fått ett återbud, så redan klockan 11.00 kunde jag komma. När jag väntade på att träffa läkaren dök Sten-Åke upp med en av grabbarna på arbetet. Vi bestämde att jag skulle åka hem till honom när jag var klar för en kaffefika eftersom han bara skulle lämna av grabben innan han åkte hem. Jag blev lite försenad in till läkaren och han gjorde en grundlig undersökning så klockan blev ganska mycket innan jag kom hem till S-Å. Det fick bli lunch på "Kinesen" och kaffe efter maten hos S-Å. Beträffande undersökningen blir det remiss till Karlstad samtidigt som jag fick ta 5 rör med blod för analys.
 Första etappen röjning mot sjön är klar.
Inga bär som man kokar sylt av, såvida man inte vill förgifta någon.

God natt!

Inga kommentarer: