torsdag 29 december 2016

Torsdag 29/12

God kväll!

Gick till sängs vid två-tiden efter Sveriges seger mot Schweiz i junior-VM. Vaknade redan halvsju, pigg som vanligt och steg därför upp. Passade på att göra årets sista fakturor och efter en, som jag tyckte, kort stund vid datorn var det dags för 11-kaffe.

Jag har ett par dagar inte kommit in i mailen på min "huvudmaskin". Allt annat fungerar. Tog datorn med mig och åkte till Etab i Karlskoga, där jag köpt den. Tog inte med nätkabel eftersom jag trodde att de hade sådana liggande. Det betydde att jag fick åka in en gång till. Jag hade uppgraderat till Windows 10, vilket Outlook inte gillade, så till slut blev det helstopp. Nu lägger de in ursprungliga programmet igen efter att de tagit backup på det som finns.

Såg på datorn att BIK fick åka hem från Pantern i Malmö med 4-2 i baken. Trots allt etta i serien över nyår.

God natt!

Inga kommentarer: