fredag 8 december 2017

Fredag 8/12

God kväll!

Gympamorgon. Tänkte ett tag att jag skulle gå till Synsam och skaffa ett nytt glas för det öga som opererats men då hade jag fått vänta på Biltema eller annat ställe som öppnar tidigt för att fördriva tiden innan det var dags för Synsam.
Eftersom jag gått sex veckor nu tyckte jag att jag kunde vänta ytterligare någon dag och återvände hemåt.
Telefonsamtal till lillasyster i Alingsås. Jag bekräftade att jag kommer ner till dem på julen.

Under kvällen fick jag besök av Charlotte som varit i Filipstad och lämnat Viktor till fadern. Vi tittade på Västervik-BIK. Första perioden började bra med 2-0 till BIK. I andra perioden dröjde det bara ett par minuter så hade Västervik ätit upp försprånget och i tredje ökade de på med ytterligare tre mål, alltså 5-2 till Västervik efter full tid.

God natt!

Inga kommentarer: