fredag 2 februari 2018

Fredag 2/2

God kväll!

Gympagruppen hade lagt in ett pass för dem som önskade. Carola skulle ersätta en annan instruktör på Pump-passet som skulle åka tåg till Åre. Det blev inget tågåkande eftersom det var inställda p.g.a. snön. Därför var Carola ledig och meddelade att vi kunde köra ändå och hon skulle komma en halvtimme senare än vanligt. När jag vaknade var jag i valet och kvalet om jag skulle åka in. Tänkte stanna hemma men efter 10 minuter klev jag ur sängen och tog en macka och en mugg kaffe och gav mig iväg.
Vi körde valfritt. Jag cyklade en halvtimme och tog sedan två varv i Milon innan vi anslöt till Carina och fick en duvning med styrka och mage. Efter passet åkte vi till Kringlan och tog en frukostbuffé, som de börjat med.

När jag kom hem tog jag tag i protokollet från Rotarymötet så nu har jag inget akut hängande över mig.

Har avslutat kvällen med På spåret och Skavlan.

God natt!

Inga kommentarer: