onsdag 25 juli 2018

Onsdag 25/7

God kväll!

Fortfarande samma sommarvärme. Började dagen med frukost och laddning av en tvättmaskin. Det gäller att ta tillvara det torkväder som är nu. Dröjer inte länge förrän tvätten är torr.

När det blev skugga på framsidan målade jag det vita som var grundat.

På eftermiddagen tänkte jag åka in till Filipstad där Filibjur pågår. Det var underhållning och dessförinnan skulle den nya Filipstadsambassadören visas upp. Nu valde jag istället att gå ner till sjön och svalka mig i vågorna. Ambassadören fick jag ändå veta genom att gå in på NWT. Det blev Thomas Jansson, en filipstassare som tidigare varit förbundskapten i simning för en massa år sedan.

Före 21-nyheterna passade jag på att tvätta bilen. Det är en mer behaglig värme framemot kvällen. Det gör också att man piggnar till och därmed kommer i säng senare än vanligt.

Har sett en rysare och vem vet, det kanske blir ytterligare TV innan sängen kallar.

God natt!

Inga kommentarer: