onsdag 29 maj 2024

Onsdag 29/5

 God kväll!

Mulen morgon övergick till sol men något svalare än de senaste dagarna. Fick meddelande om att jag hade ett paket att hämta på Coop i Storfors. Jag är med i miljonlotteriet och har samlat på mig en massa småvinster och hade beställt en batteridriven trimmer. Man fick beställa batteri, laddare och trimmer för sig. När jag hämtade var batteri och laddare i paketet. Trimmern kommer tydligen för sig. Då är i alla fall batteriet fulladdat när det kommer.

Efter den resan gick det vidare till Ica i Filipstad och veckans inköp. På hemvägen tittade jag in hos Susanne och Sten-Åke och fick en pratstund och fika.

Under eftermiddagen blev det lite rabattrensning och därefter behövlig gräsklippning där robotarna lämnar kanterna till mig samt gräset vid uthuset.

Tycker att robotarna har gjort ett gott arbete.

Inget intressant på tv:n så det fick bli en film även i kväll.

God natt!

Inga kommentarer: