onsdag 8 juli 2015

Onsdag 8/7

God Kväll!

En regnig förmiddag. Åkte in till Karlskoga för att tömma Invests postbox. Det blir längre emellan nu när jag inte har gympan och Rotary.

När jag var i Karlskoga gick jag in på Elgiganten och köpte en ny tv till köket. Den gamla förändrar färgen när den blir varm. Bekvämt att se nyheterna vid frukostbordet. Samtidigt passade jag på att köpa en ny DVD-spelare. Den gamla har slutat att fungera.
När jag monterat DVD-spelaren var jag tvungen att testa den. Det gjorde jag genom att spela skivan jag fått av Stefan "Streaplers jubileumskonsert". Den var riktigt bra så jag såg hela programmet.

Under kvällen kom Susanne och Sten-Åke och plockade upp mig. Vi åkte till Bjurbäckens slussar, där Rolf Karlsson med band skulle ha en konsert om sina 30 år med Rock´n Roll. Det var ett bra program. Det blev inget regn, vilket var positivt, men däremot har jag aldrig tidigare varit så attackerad av knott. Det var miljontals av dem. Rolf skippade pausen och körde i ett. Det blev i stort sett två timmar med knottsällskap. Alla hade lika ont av dem och försökte skydda sig på alla sätt.

God Natt!

Inga kommentarer: