fredag 15 januari 2016

Fredag 15/1

God kväll!

Fortfarande kallt, men inte så kallt som jag trodde det skulle bli. I morse hade termometern stannat på ca 17 grader. Jag hade gissat på 24-25. Det är ju tur att man kan ha fel.

Hela förmiddagen gick åt till pappersarbete och bokföring.

Kvällen har tillbringats i ishallen. FIF hade sin sponsormatch mot Hammarö. Sponsorer betalade med ett belopp eller en summa per åskådare och istället var det fritt inträde. Jag hade sponsrat med 500 kronor. Vid vinst skulle jag ge 1000. Nu ville Hammarö mest och vann med 3-5. Det gjorde att jag kom undan med den lägre summan. De som satsat 1:-/åskådare fick punga ut med 936 kronor. Man hade jagat åskådare och det var fullt i hallen.

När jag kom hem skulle jag titta på matchen AIK-BIK, som jag trodde att jag spelat in. Men tydligen inte. Nu fick jag titta på nwt.se istället. BIK hade förlorat på straffar, resultat 4-3. BIK hade haft ledning med både 2-0 och 3-1 men tappat ledningen till oavgjort 3-3.

God natt!

Inga kommentarer: