fredag 29 januari 2016

Fredag 29/1

God kväll!

En tur till Örebro för att träffa Global Invest klockan 10.00. Körde in på den parkeringsplats som jag brukar använda när jag någon gång besöker Örebro centrum. Möttes av en Lapplisa som undrade om jag inte sett skylten. Fredagar var det parkering förbjuden fram till 10.00. Nu räddade hon mig från böter på 600:- kronor. Talade om var jag kunde parkera, om det fanns någon ledig plats. Lite tur för jag hittade en och den låg dessutom något närmare kontoret jag skulle till.

Hindersmässan pågår nu och efter besöket tog jag en tur mellan alla knallar, dock utan att göra några affärer. Åkte istället till Jula, där det blev lite köp.

På hemvägen stannade jag till i Lekhyttan och åt dagens lunch.

För övrigt har dagen tillbringats i hemmets lugna vrå.

God Natt!

Inga kommentarer: