fredag 8 juni 2018

Fredag 8/6

God kväll!

En fin dag när jag begav mig till dagens gympa. Började med ca 25 minuter spinning sedan blev det ett BodyPump-pass på en timme. Carola körde tillsammans med Annika. Det var ett nytt pass därför båda instruktörerna.

När vi satt med frukosten kom BIK-spelarna för ett pass. De kör på gymmet varje fredag. De besöker även ett annat gym samt gymmet i Nobelhallen. Utan tröjor med nr och namn är det inte lätt att känna igen dem. Mina biljetter för kommande säsong är fixade.
När jag kom hem från Karlskoga satt det en av dessa kattjäklar som besöker mig på denna holks tak. Jag hade inget annat än tallkottar att slänga på honom, men bort kom han. Hade väl tänkt att plocka en flugsnappare som bor i holken. Det skulle vara samma krav på kattägare som hundägare.

Det blev inget arbete hemma idag men en timme nere vid sjön med bad i det drygt 24-gradiga vattnet.

God natt!


Inga kommentarer: