torsdag 21 juni 2018

Torsdag 21/6

God kväll!

Grattis till Carolyn i Kalifornien på födelsedagen!

Nu är midsommarvädret här, i morse 9 grader och ljumna element.

Gympa med cykel och styrka.

I passet mellan gympan och Rotary åkte jag till Ica Maxi för att köpa en del som jag missade igår. Gympakompisarna säger att det tar väldigt lång tid att handla där för man träffar alltid på folk som vill prata. Jag lyckades träffa en av mina anställda från lång tid tillbaka. Vi kände igen varandra trots att det var 21 år sedan hon pensionerades. Det var Ewy, samtidigt kom en annan dam fram och det var Kajsa Jansson. Det var riktigt trevligt och god tid hade jag ju också.

På Rotary var det en förvaltningschef inom byggnadssidan som berättade om vad som hände inom kommunen.

Strax efter att jag anlänt hemmet kom Gudrun och det blev eftermiddagskaffe innan det var dags för middag.

Lite kvällsfotboll innan det kan bli en film eller annat program.

God natt!

Inga kommentarer: