torsdag 7 juni 2018

Torsdag 7/6

God kväll!

Idag hade jag tandläkaren samtidigt som jag hade Rotary. Eftersom jag är klubbmästare och förbereder mötet med att plocka fram det som behövs för mötet löste jag det genom att först åka till Bofors Hotel och förbereda dagens möte. Vidare till tandläkaren där jag kom in punktligt. Efter 20 minuter hade han gjort undersökningen, lagat ett pyttelitet hål i en hörntand och tagit bort tandsten.

Jag skulle kunna fortsätta och komma i tid till mötet, men jag kände inte för att jäkta så det fick bli lunch på stan. Därefter tillbaka till hotellet och plocka undan.
 När man köper rosor utan att tänka på storleken kan det bli så här. Busken börjar bli gammal nu.
Jag har tittat efter nattviolerna och idag blev det napp. Några hade skjutit upp ur gräset.

God natt!

Inga kommentarer: