fredag 4 januari 2019

Fredag 4/1

God kväll!

Vaknade halv fem, pigg som en mört. Kunde inte somna om och satte mig vid datorn och rensade bort en massa mail. En timme senare tillbaka till sängen och upp vid halv nio.

Efter en lång frukost med tidningar laddade jag en tvättmaskin, samlade ihop flera kassar tidningar och flaskor och åkte iväg och slängde. På hemvägen tände jag helgens ljus för Anita.

Eftersom det var halt vid bilen sandade jag mellan bilen och trappan. Där man inte har kört eller trampat ner kan man gå i snön och därför tog jag bara där det var som nödvändigast.

Nu skall jag tillbaka till TV:n efter att tidigare ha sett del av matchen Leksand-AIK, Rapport och På spåret. Matchen slutade 2-1 till Leksand efter förlängning. AIK gjorde 1-0 i början av första perioden och Leksand kvitterade till 1-1 i slutet av tredje.

God natt!

Inga kommentarer: