torsdag 28 februari 2019

Torsdag 28/2

God kväll!

En otrevlig natt med värk och uppvaknande titt som tätt. Vid halv fem tiden meddelade jag gympagänget via vår app. "Supertext" att jag inte skulle komma till gympan. En sluten grupp där vi meddelar varandra om gympatider, frånvaro och annat som kan vara av intresse.

Jag hade tänkt åka på Rotarymötet men halv nio insåg jag att det inte var möjligt och mailade ordföranden att jag inte kunde komma.

Värken i vänstra benet är borta men för övrigt är det kvar i höft och högerben samt känns även i ryggslutet. Det är dock inte lika intensivt längre så det finns hopp.

Tack vare att jag avstod Rotary fick jag tillfälle att se damernas seger i stafetten. Samtliga tjejer presterade till 100 % och Kalla gjorde en riktig prestation med tanke på hur hon tidigare lyckats i detta VM.

God natt!

Inga kommentarer: