torsdag 16 september 2021

Torsdag 16/9

 God kväll!

Grattis till Julia på födelsedagen!

Idag hade Carola utbildning på jobbet så därför fick vi träna själva. Jag åkte in senare än vanligt för att slippa fylla tiden före Rotary. Jag körde 20 minuter uppvärmning på cykel, fortsatte med stakningsmaskinen en kilometer innan jag körde styrka och mage. Avslutade sedan med ytterligare lite stakning. Det är en stor blandning av personer som tränar. När jag cyklade hade jag framför mig tre unga tjejer som sprang på löpbanden. Inte ett gram överflödigt fett där inte. Bakom mig ett pensionärspar som däremot var ganska mulliga. Längre bort vid styrkemaskinerna en tjej klädd från topp till tå i svart. På trampmaskinen en ganska mörk kille som tränar nästan varje gång vi är där. Dessutom vi tre i gruppen som hade kommit plus ytterligare personer i Milon och vid roddmaskinerna.

På Rotary hade vi besök av ordföranden för den lokala Svenska Turistföreningen. Han berättade om föreningen och hur programmen brukar se ut under året.

God natt!

Inga kommentarer: