onsdag 1 september 2021

Onsdag 1/9

 God kväll!

På vägen till Ica passade jag på att titta in hos företaget där jag beställt ny toalettstol. Eftersom den lovade tiden hade passerats frågade jag vad de hade för leveranstid nu. Jag fick veta att jag stod i kö och de kommer att leverera när det passar in. OK, då kan jag få vänta i månader innan det passar er. Det slutade med att hon förde in leverans på fredag. Det är bara att vänta och se om hon lyckas få hit någon.

Under kvällen fick jag besök av första jultidningsförsäljaren. Nu har man julläsningen räddad.

God natt!

4 kommentarer:

Janne sa...

Vilken rörmokare anlitade du?

S-O Svensson sa...

Bad & värme

Janne sa...

Det hade nog varit bättre med Karlstad rörmokeri som ligger jämte gymmet i gamla byggmateriel.
Det är en Bad & Värme butik också. Jag antar att du var till Bergvalls butik i gamla mejeriet.

S-O Svensson sa...

Du har nog rätt. Kände inte till dem. Då borde man vara försiktig med kunden eftersom det blir konkurrens och kan missa honom nästa gång.