torsdag 7 oktober 2021

Torsdag 7/10

 God kväll!

Idag var det ett riktigt tufft gympapass. Vi körde två och två och delade på de olika stationerna. Det blev en tävlan mellan grupperna och hade jag inte satt mig ner efter passet, då jag kände mig yr, så vete tusan om jag inte tuppat av. Jag hade känt mig lite matt och konstig i kroppen när jag åkte in och det kan ju ha påverkat.

En sväng till Biltema innan det var dags för Rotary. På mötet fick vi en inblick i Bofors historia med föredrag och bilder från slutet av 1800-talet och framåt. De digitaliserar bilder från slutet på 1800-talet som har en väldigt bra bildkvalitet.

Tittade på Frölunda-Färjestad. De verkar ha dåligt på försvarssidan för matchen slutade 5-5. I förlängningen var det Frölunda som gjorde vinstmålet.

God natt!

Inga kommentarer: