fredag 8 september 2023

Fredag 8/9

 God kväll!

Gårdagens väder i repris.

Under förmiddagen gjorde jag inbetalningen till Skatteverket. Som vanligt hade jag att betala in restskatt. Det spelar ingen roll hur mycket jag betalar, likt förbannat fattas det en hel del. Problemet är att det kommer pengar från flera håll och jag har inte höjt procentsatsen på alla.

Varje helg tänker jag åka ut och äta men när det är dags blir det ändå att jag fixar något. Idag blev det en köttfärs-pasta gratäng som jag hittat i ett recept. Nu har jag antagligen mat för hela helgen.

Tittade på Färjestads match mot ett lag från Schweiz i CHL. Efter dålig start ryckte de upp sig och vann med 4-1. Läste också att BIK varit och mött Nybro och förlorat med 3-2 efter en dålig start och underläge i första perioden med 3-0. Retur på onsdag, Södertälje på fredag och den 22:e börjar seriematcherna med Östersund hemma.

God natt!

Inga kommentarer: