onsdag 11 december 2013

Onsdag 11/12

God Kväll!

Även idag dis och milt väder.

Körde en tvätt med lakan. Kom på att jag måste köpa vin till lotteriet i Rotary till torsdagsmötet. Förra torsdagen hade vi kört ett lotteri utan vin på plats. Jag sade att vinnaren skulle få flaskan denna veckan. Efter systembesök och flaskor för resten av mötena i år åkte jag till ICA. Där träffade jag Janne som var ute i samma ärende. Han hade nyss kommit hem från Gran Canaria-resan och det syntes att de haft en del sol.

Under kvällen har jag varit på julbord, inbjuden av Nordea. Eftersom Tedenrud också skulle dit parkerade jag hos honom och vi tog sällskap till Källaren.

På vägen hem hörde jag att BIK hade tagit ledningen mot Västerås på bortaplan med 2-1. Såg senare att de vunnit med 3-1. Det känns bra nu när jag skall träffa västeråsare i helgen.

God Natt!

Inga kommentarer: