tisdag 3 december 2013

Tisdag 3/12

God Kväll!

Efter gympan var det meningen att jag skulle till Filipstad och vara med på ett möte i en arbetsgrupp inom museet. Ordf. hade skickat ett mejl och önskade skjuta på det till i januari. Nu fick jag tid att göra i ordning lite papper till Sälenhuset som jag hade liggande.

Under kvällen hade jag möte i Karlskoga . Denna gång var det Kuggarna. Samtidigt spelade BIK tidig seriefinal mot tvåan Karlskrona. Jag hade gärna sett den matchen, men eftersom jag inte var på förra mötet kände jag mig tvingad att gå. På vägen hem hörde jag på radion att BIK hade vunnit med 4-0 och därmed stärkt sin serieledning.

När jag åkte hem hade jag lite tur. I dikeskanten stod en hel grupp med vildsvin och jag såg dem inte förrän jag var nästan framme hos dem. Det var första gången jag träffat på dessa. Nu gick det bra för de stod snällt kvar i diket.

God Natt!

Inga kommentarer: