tisdag 27 januari 2015

Tisdag 27/1

God Kväll!

Igår grått och snö, idag sol och 8-10 grader kallt.
På grund av dålig hantering av almanackan hade det blivit dubbelbokat och därför var det dags att städa ur stugan och ge oss iväg till Nykroppa. Även denna gång ett stopp i Vansbro för lunch.

Det var detta vi fick lämna.

Det som jag bokat in var ett styrelsemöte i Kulturföreningen Kulörta Lyktor. Jag hade givetvis kunnat boka om när jag upptäckte felet, men den som slarvar får stå sitt kast. Nu fick jag med mig Frendertavlan hem, som jag köpte på utställningen.

God Natt!

3 kommentarer:

KW sa...

Korkat! ;-)
Det är väl bara att packa bilen igen och återvända till Sälen efter avklarat möte. Ni har ju relativt nära och knappt halva veckan har gått...
Man kan inte missa större delen av en härlig vintervecka i Sälen pga av ett möte!

S-O Svensson sa...

Inga problem. Skall dit vecka 11 igen.

Lotta sa...

hm ja jag vet ju vad jag skulle ha gjort hihi men det är ordning på dig;) men underbart var det uppenbarligen i Sälen :) så vackert! Ha en fin dag!