måndag 2 mars 2015

Måndag 2/3

God Kväll!

Idag var jag inte i prima form. Det började igår kväll med att jag frös oavsett hur mycket jag klädde på mig. Efter frukosten lade jag mig igen och gick inte upp förrän vid tvåtiden.

Under kvällen skulle jag på ett möte och under eftermiddagen blev det någon Alvedon och dricka. Bestämde mig för att åka på mötet. Blev det för mycket hostande tänkte jag lämna lokalen.

Det var Rotary, som i samarbete med Filipstads kommun bjudit in till en träff om besöksnäringen. Det var ett flertal kända värmländska personer som uppträdde på scenen. Själv pratade jag med landshövdingen i kön till maten och undrade om han kunde ställa upp och inviga något program på museet. Det är bara att ringa var hans svar. Vi får se när den dagen kommer om det är så enkelt.

Nu skall jag ta ytterligare en Alvedon och ganska snart krypa till kojs för att vara fit for fight i morgon.

God Natt!

3 kommentarer:

janne sa...

Jag hoppas du inte smittat ner alla på mötet, inklusive landshövdingen.

S-O Svensson sa...

Jag var inte ensam om att småhosta så det blir svårt att säga vem som eventuellt smittat.

S-O Svensson sa...

Jag var inte ensam om att småhosta så det blir svårt att säga vem som eventuellt smittat.