lördag 13 februari 2016

Lördag 13/2

God kväll!

En fin morgon, sol och ett par grader minus. Det hade kommit ett par cm snö under natten, lätt och fin. Det var annat väder än de år som jag var med och jobbade i Svenska Rallyt, då var det ända ner till 27 grader minus och en massa snö.

En tur till Filipstad och ICA. Stannade till hos Susanne och Sten-Åke. Där blev det förmiddagskaffe och lite senare dök Sammy upp och skulle ha omlagt sitt sår från morgondagens match. Han hade fått ett slag över handen så att ett finger hade spruckit. Det borde egentligen ha sytts, men nu blev det byte av förband.

Jag vet att jag varje kväll blir sugen på något, men när jag är i affären kommer jag inte på något. Likadant i dag. Letade i skåpen och lyckades hitta våffelpulver, så det fick bli våfflor med en kopp kaffe.

God natt!

Inga kommentarer: