fredag 3 februari 2017

Fredag 3/2

God kväll!

En tidig gympamorgon. Redan 6:45 startade vi. Det blev ett pass med spinning där vi växlade med hantlar och magträning. Eftersom vår ledare bara kan ställa upp onsdag nästa vecka lägger vi in ett pass utan ledare på måndag.

Eftersom jag inte kände för att laga lunch blev det en tur till Filipstad och Louise. Där träffade jag Solweig och Karl-Erik som nu flyttat tillbaka till Filipstad efter att ha bott i Sunne.

Åkte in till Susanne och Sten-Åke före hemfärd. Där träffade jag det senaste tillskottet bland barnbarnsbarnen med föräldrar som var på besök. Det var inte mycket till människa, har glömt hur små de är. Abbe verkade inte så förtjust eftersom han inte fick sitta i Sofies famn. Han var nöjd när jag klappade och kliade honom men när jag skulle hålla den lilla gav han sig iväg till annat rum och lade sig. Det är inte lätt att vara hund.

God natt!