måndag 20 februari 2017

Måndag 20/2

God kväll!

Iväg till Karlskoga för gympa, men först åkte jag till Däckson eftersom jag hade en pyspunktering. Det var avklarat på en halvtimme och sedan blev det gympa. De andra var nästan klara när jag kom. Vi körde utan ledare idag. Hon är på gång till onsdag.

På gårdsplanen har jag hel isbana och därför åkte jag till Filipstad för att hämta sand. Finns troligen även här att hämta men eftersom jag inte vet var den lagras tog jag Filipstad, eftersom jag ändå skulle till ICA. Hade gjort en stor inköpslista eftersom jag inte handlat på en och en halv vecka. Tyvärr, lappen låg kvar på köksbordet så jag rafsade ihop det viktigaste som jag kom ihåg.

Under kvällen TV-matchen Björklöven-BIK. Viktiga poäng för BIK. Efter första perioden 1-1. Sedan brakade det loss och BIK vann med 7-2.

God natt!

Inga kommentarer: