tisdag 29 oktober 2019

Tisdag 29/10

God kväll!

Idag var det soligt men kyligt. Dieselvärmaren fick värma kupén och tina rutorna.

Det var dags för första gympapasset i nya lokalen. Den var större  och i ett plan. Har från början byggts till bilförsäljning. Tidigare har det varit olika lokaler i tre plan. Vi började med en halvtimme på spinningcyklarna. Sedan in i en annan lokal där vi växelvis körde intervall mellan en specialcykel och roddmaskin. Avslutade med mage och styrka och lite andra nyheter. Fick nytt passerkort eftersom de gamla inte fungerar i det nya systemet.

Hemma blev det kaffe tillsammans med städhjälpen. Nu hade hon bytt mattor i köket och det blev riktigt bra. Nya gardiner var på väg upp mellan hallen och köket.

Ett pass med lövblåsen gör att det nu är klart för i år såvida jag inte tar lite finjusteringar runt vissa träd. Närmast blir det fortsättning med röjsågen. Jag har en del kvar av det som jag anser vara viktigt. Om jag vill skulle jag kunna hålla på hur mycket som helst. Sly finns det gott om.

Lite tv med nyheter och kocktävlingen.

God natt!

Inga kommentarer: