onsdag 8 juli 2020

Onsdag 8/7

God kväll!

Som vanligt när man vaknar, mulet och kyligt. Efter hand klarnade det upp men temperaturen har svårt att ta sig över 15-strecket. Trädgårdsarbete mellan de stänk som kom.

Såg att jag behövde köpa patroner till skrivaren. Det är den produkt som jag köper på nätet och jag la in en beställning. Tidigare har jag beställt även dammsugarpåsar men sedan jag fick städhjälp tycks hon sköta det.

Måndag - onsdag har jag varje vecka sett McLeod´s döttrar. Helt plötsligt försvann det och ersattes av Father Brown. Nu har jag lånat serien av Susanne som har den på DVD-skivor och jag kan fortsätta med ett avsnitt då och då.

En hel månad utan att behöva tanka bilen, men idag var det dags. Eftersom det var kö vid macken åkte jag hem till Susanne och Sten-Åke där jag också fick träffa två av deras husdjur. Igelkottar som Sten-Åke matar med hundfoder.

God natt!

Inga kommentarer: