torsdag 16 juli 2020

Torsdag 16/7

God kväll!
 När jag hämtade tidningarna i morse såg jag en trädtopp ligga tvärs över vägen. Det trädet har lutat väldigt och jag har undrat hur länge det skulle ta innan det som hände skulle hända, Tänkte ta  motorsågen, ingen blandad bensin. Blandade och fyllde på. Några startförsök utan att lyckas. Innan jag tog en handsåg gick jag in och åt frukosten som jag hade gjort iordning. Bilar kunde ju vända och köra runt om det kom några. Vi liksom räven har ju två utgångar.
 Vägen fri igen och ett träningspass avverkat.

Under eftermiddagen åkte vi mot Karlskoga och tänkte oss en macka och kaffe i Lunnedet. Där kryllade det av folk överallt så vi vände och fortsatte till Karlskoga.
Vi åkte till Katrinedalskrogen och tog riktig mat. Det blev en laxplanka till mig och till Gudrun också en planka men med fläskfilé.
 
God Natt!

1 kommentar:

lotta sa...

Smart 😊👍👍👍