fredag 1 juli 2022

Fredag 1/7

 God kväll!

Grattis till Carina på födelsedagen!

Mulet och varmt under morgonen. Under natten hade det kommit 1,5 mm regn. 

Under förmiddagen åkte jag in till Karlskoga för att träffa revisorn och färdigställa årsbokslutet och deklarationen för Invest genom underskrifter.

Tog det lugnt när jag kom hem och senare på eftermiddagen bestämde jag mig för att åka in till Ica eftersom det inte blev gjort tidigare i veckan. Åkte först in till Sten-Åke och lämnade bricka och ugnsform som blivit kvar efter midsommarbesöket. Där blev jag sittande i ett par timmar så jag hann även med att träffa dotera som hade jobbat förmiddagsskift. Skippade Ica och återvände hemåt. 

Det hade klarnat och var fortfarande omkring 25 grader så jag gick ner till sjön och doppade mig i det 26-gradiga Östersjövattnet.

Stängde av Tilde med sitt pratprogram och tog en kopp kaffe och korv med bröd på verandan i en ljuvlig kväll med vindstilla och behaglig temperatur.

God natt!

Inga kommentarer: