lördag 4 februari 2023

Lördag 4/2

 God kväll!

Igår efter bloggning blev jag sittande vid datorn och när jag gick till sängs var det dags för boken. Jag kunde inte sluta förrän den var slut och då var klockan halv tre. Trots det var jag uppe igen strax efter åtta.

Det var en riktigt kall dag och enda vistelsen utomhus var när jag hämtade tidningarna och när jag fyllde på frön till pippifåglarna.

Jag har större delen av dagen suttit vid datorn. Har bl.a. gjort ett arbete med excel och då märkte jag hur ringrostig jag var. Under KAPRO-tiden jobbade jag mycket med excel men i dagsläget hade det mesta försvunnit.

Lite då och då har det även blivit lite idrott. Ebba Andersson vann klart och under kvällen förlorade Färjestad mot Växjö med 4-0.

I kväll tror jag sängen lockar lite tidigare.

God natt!

Inga kommentarer: