torsdag 2 februari 2023

Torsdag 2/2

 God kväll!

Brrr, i dag var det drygt minus 10 grader när jag lämnade sängen. 

Efter dagens gympapass åkte jag till Etab Data och köpte en ny stationär dator. Eftersom jag skall köpa ett nytt bokföringsprogram tyckte jag att det var bäst att ersätta den gamla som har operativsystem Windows 7 och inte uppdateras längre. När jag kom hem visade det sig att tangentbord och mus inte kunde kopplas in på den nya eftersom det var helt andra kontakter, något som jag inte tänkt på. Det var bara att ge sig iväg till Karlskoga igen. Större delen av dagen har ägnats åt att montera och starta upp internet och annat.

Under kvällen var det dags för hockey mellan Färjestad och Brynäs. Brynäs tog ledning med 2 - 0 men Färjestad kvitterade och gjorde även ett tredje mål och tog de tre poängen.

God natt!

Inga kommentarer: