onsdag 22 februari 2023

Onsdag 22/2

 God kväll!

Vid lunchtid åkte jag in till Filipstad. Började med att återlämna nycklarna till Kvarnen. Fortsatte till Ica för veckans inköp. Jag hade sett ett recept på en fisksoppa som såg god ut. Jag köpte ingredienserna till den, men den får bli tillagad till helgen när jag har bättre med tid. Dagens sena lunch blev istället en fläskpannkaka. Det är nog drygt 15 år sedan jag åt det senast.

Under kvällen tog jag mig in till Nobelhallen och BIK:s match mot Östersund. Även om det var några borta i BIK p.g.a. sjukdom borde de vinna över bottenlaget, men inte. Det blev förlust med 3 - 2. Speciellt i andra perioden spelade de dåligt. Nu har BIK förlorat mot de två bottenlagen men har vunnit över såväl Björklöven som Modo som ligger i toppen. Något stämmer inte.

God natt!

Inga kommentarer: