onsdag 21 juni 2023

onsdag 21/6

 God kväll!

Grattis till Carolyn på födelsedagen!

En solig och varm morgon. Redan vid 8-tiden var det 20 grader. Gick upp till ca 25 efter några timmar.

Efter frukosten gjorde jag det tråkigaste jag vet, bäddade nytt i sängen. Hatar dessa påslakan och jag måste erkänna att jag inte följer de vises råd om kort tid mellan bytena.

Vid ett-tiden åkte jag in till Kvarnen och hämtade nycklarna för jag var uppsatt för tjänst på söndag. Det var inte längesedan jag var där. De har lagt in tätare tjänstgöring och det retar mig och jag sa därför att när jag blir 85, om jag nu blir det, kommer jag inte att ställa upp alls. Nån jävla ordning får det va!

Fortsatte till Ica för veckans inköp. När jag kom ut hade det börjat dugga och under kvällen har det varit ett lätt duggande. Får gärna fortsätta hela natten.

God natt!

Inga kommentarer: