onsdag 28 juni 2023

Onsdag 28/6

 God kväll!

Värme och sol. Igår ringde revisorn och meddelade att bokslut och deklaration för Invest var klara för underskrift. Eftersom jag skulle till Möllers och justera ljusinställningen bestämde vi oss för revisorbesöket timman innan. Strax före tolv infann jag mig och efter fullgjort värv hade jag tid över så jag gjorde ett besök på Ica Maxi. En kvart efter jag lämnat bilen var det klart och när jag skulle betala den föraviserade summan på drygt niohundra sa killen att det fick bli en sommarpresent och jag lämnade besöket med ett tack.

Hemma hade Gudrun ägnat sig åt bad vid bryggan. Jag kom hem med jordgubbar så det fick bli ett mål innan jag skulle vidare till Ica för veckans inköp. Glömde inköpslappen men det mesta kom med ändå. Sten-Åke hade varit i Karlstad och servat hojen så när jag svängde in mot Ica kom han efter och hejade innan han fortsatte.

God natt!

Inga kommentarer: