tisdag 27 juni 2023

Tisdag 27/6

 God kväll!

Mulet men varmt. Uppehåll fram till eftermiddagen då det kom ett lätt regn.

Hade fått meddelande från ett par banker om att man måste ha en LEI kod för handel med aktier, obligationer och liknande. Jag hade haft det tidigare men när jag skulle förnya frågade jag om det behövdes och fick då svaret att det inte var nödvändigt så jag lät bli att förnya. Nu hade det kommit nya bestämmelser så det var bara att leta fram företag som åtog sig detta. Där försvann förmiddagen i ett nafs.

Under eftermiddagen fick jag besök av Susanne och Sten-Åke som hade varit i Karlskoga. De sammanträffade hos mig med en bekant snickare som Sten-Åke kände. Han skulle titta på ett reparationsjobb som jag har.

Kvällen har ägnats åt Allsång på Skansen och Morden i Midsomer.

God natt!

Inga kommentarer: