onsdag 7 juni 2023

Onsdag 7/6

 God kväll!

Årets varmaste dag måste vara idag. Bestämde mig för att åka till Ica under förmiddagen. När jag kom ut på gatan såg jag att det var soptömningsdags. Normalt ställer jag ut tunnorna när städerskan varit här men eftersom det var röd dag på tisdag glömde jag bort det. Vände och fixade tunnorna innan jag fortsatte till Filipstad. På Ica träffade jag på bror och svägerska.

Tog en liten lätt lunch för Lillemor skulle komma på besök efter jobbet och jag hade därför köpt en liten smörgåstårta att välkomna henne med. Vi hade pratat om mina besvärliga ben och hon undersökte och kom fram till att jag troligen hade hjärtflimmer så hon skall skriva en remiss till vårdcentralen för noggrannare kontroll.

Lillemors barnbarn tar studenten på fredag och hon hade lovat Kristin att plocka liljekonvaljer till dukningen. Eftersom hela tomten är full av dessa blommor fick hon med sig en rejäl bukett.

God natt!

1 kommentar:

Susanne sa...

Det lät ju inte bra med hjärtflimmer. Men bra om du äntligen kan få hjälp 🥰