fredag 2 augusti 2024

Fredag 2/8

 God kväll!

Solig dag med en temperatur bortemot 25 grader.

Efter frukosten körde jag undan de uppsamlade ogräshögarna. Jag hade tänkt fortsätta och kantklippa ytterligare men värmen gjorde att jag istället satte mig på verandan på skuggsidan med en kopp och ett par skorpor.

För ett år sedan gjorde jag en läkarundersökning och då sa läkarna att jag skulle göra en ny efter ett år så idag gick jag in på 1177 och beställde tid.

Under eftermiddagen åkte jag in till Storfors. Jag hade fått tipset av en elektriker att prata med Elon om en köksfläkt som inte fungerar längre. Där möttes jag av meddelandet att de har öppet enbart på tis-, ons- och torsdag mellan 15-17 så det fick bli lite smått på Ica.

Idag ytterligare en silvermedalj. Denna gång i segling. Möregårdh vann semifinalen i bordtennis och därmed blir det ytterligare minst ett silver.

God natt!

Inga kommentarer: