onsdag 21 augusti 2024

Onsdag 21/8

 God kväll!

En mulen dag och regnet började komma under förmiddagen. Jag upplever det som att det regnat hela dagen men det har inte kommit mer än 5 mm.

Har jobbat en del under dagen med Invest. Från Skandia har jag fått blanketter för att fylla i hur och varifrån pengarna kommer som jag satte in för längesedan i en försäkring, allt för att visa att det inte är någon penningtvätt. Jag har tidigare lämnat uppgifter även till andra banker e.t.c. Mycket jobb för liten summa.

Nu har Rotary kört igång och idag fick jag besked om att vinflaskorna är på väg att ta slut så i nästa vecka räknar jag med att åka dit och överlämna 6 nya flaskor till vinlotteriet.

För övrigt en lugn dag med veckoinköpet på Ica under sen eftermiddag och därefter lite friidrott. Duplantis har varit i farten och vann vanan trogen dagens tävling på 6.15. Närmaste man stannade på 5.95. Inget försök på världsrekordhöjden.

God natt!


Inga kommentarer: