fredag 13 september 2024

Fredag 13/9

 God kväll!

Ganska soligt, men kylig morgon och maxtemperatur på ca 15 grader. När jag vid åttatiden åkte in till Filipstad för att lämna prover på labbet var det mycket disigt efter vägen. Den 23:e skall jag på kontroll efter förra besöket för ett år sedan och passade på att fixa proverna idag då jag trodde att det var mindre rusning nu än i början på veckan.

Idag har jag monterat spridaren. Den är avsedd till åkgräsklippare och har en enkel koppling till den. På Hondan har jag kulkoppling så jag får göra en specialkoppling. Men det skall inte vara så svårt. I morgon kanske jag åker och köper gödning för gräsmattor för att testa den.
BIK hade sista träningsmatchen idag före seriestarten nästa fredag. Jag stannade hemma men läste att det blev förlust mot Nybro med 2-1 efter straffar.
God natt! 


Inga kommentarer: