torsdag 12 september 2024

Torsdag 12/9

 God kväll!

Kylig morgon men under dagen ganska soligt. Skippade dagens gympa eftersom jag prioriterade Rotarys lunchmöte och ville inte försöka fördriva tiden mellan gympan och mötet. Det var meningen att BIK:s sportchef skulle tala om årets BIK-lag. Nu hade han blivit sjuk så istället kom marknadschefen Jakob och informerade. Det blev inte så mycket om laget utan mer om klubben i stort. I år har de slagit rekord i sålda årskort.

I går, när jag kom hem från Karlskoga, stod det ett paket på verandan. Under våren hade jag beställt en spridare som jag skall koppla till Hondan. Den skulle levereras efter tre till fem arbetsdagar men i verkligheten blev det månader. Det är meningen att jag skall använda den till att sprida gödning på gräsmattan och den kan även användas till att sprida salt och sand på vintern. I morgon tänker jag montera de lösa delarna.

God natt!

Inga kommentarer: