måndag 16 september 2024

Måndag 16/9

 God kväll!

Grattis till Julia på 20-årsdagen!

Kyligt, men soligt och ca 15-16 grader. Precis som vanligt. Eftersom jag inte kan få upp trycket i ogrässprutorna hällde jag lösningen i en vattenkanna och tänkte vattna ogräset. Det blev bara en omgång för det blev alldeles för mycket som kom ut och det kändes onödigt att slösa med dropparna. Det får bli en ny spruta.

I går kväll kände jag att jag blev blöt under fötterna när jag stod vid diskbänken. Kollade för att se var vattnet kom ifrån men kunde inte hitta något så jag tänkte att jag spillt vatten. Under morgonen hade det kommit en del, för mattan som ligger där, var blöt. Letade igen utan resultat. Stängde av vattnet till diskmaskinen och det verkade hjälpa. Får försöka att dra ut den. Kan vara en koppling som läcker. Alltid är det något som ställer till det.

God natt!


Inga kommentarer: