måndag 18 maj 2015

Måndag 18/5

God Kväll!

Idag var det tidig morgon, skulle in med bilen till Möllers kl. 7.00. Fick låna en bil under de tre dagar som de har min. Lacken på bakskärmarna har släppt och kommer att lackeras om.

Tog en sväng till Biltema. Det var meningen att jag skulle fördriva en timma. Nu gick det som det brukar. Jag plockade på mig lite av varje och gick ut 600 kronor fattigare.

Halv nio skulle jag träffa revisorn för att skriva på deklaration och årsbokslut för Invest. Året hade, som jag visste, gått ganska bra.

Efter detta blev det en tur hem innan det var dags att återvända eftersom jag hade tid hos tandläkaren. Det var ett år sedan jag var där och då bestämde vi ny tid till idag. Nu lyckades han hitta ett par hål och eftersom han inte hade tid får det bli ett nytt besök om en dryg vecka. Jag passade även på att besöka urmakaren och bytte batterier på två klockor, som hade stannat.

Sedan var det dags för lunch hemma och därefter ut i trädgården.
 Rabatten blev kantskuren och rensad.
Tvillingen får sitt i morgon om vädret tillåter.

God Natt!

Inga kommentarer: