fredag 11 september 2015

Fredag 11/9

God kväll!

Vi hade flyttat gympan till idag och därför blev det en tidig morgon. Det blev ett spinningspass följt av styrketräning med gummiband. Kändes jobbigt för milen i Sälen satt fortfarande i benen.
Tog en sväng till Biltema. Jag hade blivit av med mina kräftmjärdar, som stals ur båthuset, och därför köpte jag fem stycken. Eftersom jag har behov av en vinkelslip till ett jobb, fick det bli även en sådan.
Lite seg start, men det blev i alla fall skrapning på baksidan när jag kom hem.
I frysen hade jag mört liggande och därför la jag ut de fem mjärdarna. Tänkte vittja en gång i kväll, men det får vänta tills i morgon bitti. Det blev första allsvenska hockeymatchen istället, Leksand-Timrå. En tight match som vanns av Leksand med 3-2, tredje målet i tom kasse. Kunde lika gärna vunnits av Timrå. Troligen två svåra konkurrenter till BIK. I morgon är det start för BIK mot Mora, även den på tv.

God Natt!

Inga kommentarer: