torsdag 3 september 2015

Torsdag 3/9

God kväll!

I vanliga fall besöker jag Tedenrud efter gympan innan det är dags att åka till Rotarymötet. Eftersom vi i fortsättningen kommer att ha mötena varannan gång på kvällen och varannan lunch, och det idag var första kvällsmötet tänkte jag åka hem direkt efter gympan. Eftersom jag inte meddelat honom detta tog jag vägen förbi som vanligt och fick en kopp kaffe och ventilering av ett flertal ämnen.

På hemvägen stannade jag till vid Nobelhallen och hämtade mina sponsorbiljetter. Det är snart dags för BIK:s seriestart.

Kvällens Rotarymöte var välbesökt och det var säkert största närvaron under de senaste åren. Om det berodde på att det var ett kvällsmöte eller om det var föredragshållaren som drog får framtiden utvisa. Det var vår medlem Magnus Ingesson som berättade om sina tre år på Svenska ambasaden i USA. Ett mycket intressant föredrag.

God natt!

Inga kommentarer: