måndag 14 mars 2016

Måndag 14/3

God kväll!

Gick upp i gympatid. Eftersom jag inte visste vilka dagar vi skulle köra sms:ade jag till gruppen och sa också att jag skulle åka in och köra ett pass. På vägen in pep det till i telefonen och Carola meddelade att det var onsdag och fredagsträning och fick uppmaningen: Kör hårt!
Jag körde som vi brukar när vi kör utan instruktör, cykel en halvtimme och ett par varv i styrkemaskinerna i Milon. Det blir en timme.
När jag kört några minuter dök Bo E upp. Han hade läst mitt meddelande och hängde på. Efter träningen åkte vi till Brödbagarn och fikade under en timme innan jag åkte hemåt igen.

Jag satte mig vid datorn under eftermiddagen för att förbereda morgondagens styrelsemöte i Kvarnen plus några tel.samtal. När jag tittade till på klockan hade den hunnit bli sex så det var dags för matchen Djurgården-Brynäs, som stod 1-1 i matcher i bäst av tre. Det var en fartfylld match som Djurgården till slut vann med 5-4 och får spela vidare, nu mot Frölunda.

God natt!

Inga kommentarer: