onsdag 30 mars 2016

Onsdag 30/3

God kväll!

Polisen ringde och talade om att de hade fått kortet på tjuven vid inbrottet. Eftersom jag skulle dit och hämta fotot passade jag samtidigt på att åka in till Kvarnen och Ica.

På Kvarnen kom samtidigt nästa utställare. Det är en norrman, som bor vid Asphyttan. Vernissage är på lördag.

När jag var på Kvarnen ringde en sköterska från vårdcentralen. Jag har ett hudutslag som jag skulle ta bort efter fyra veckor från besöket. Nu har det gått ungefär det dubbla, så jag trodde aldrig att det skulle bli av, men plötsligt händer det. På måndag är det dags.

Idag gjorde Leksand något som ingen kunde tro att de skulle klara av. De van sjätte matchen med 5-4 och har nu nått 3-3 i matcher och tvingat fram en sjunde avgörande match.

God natt!

Inga kommentarer: