torsdag 31 mars 2016

Torsdag 31/3

God kväll!

Vid 6-tiden plingade det till i telefonen. Det var Carola som meddelade att vi fick köra själva eftersom hon skulle på utbildning. Hon hade lämnat in färdiggjorda smörgåsar på gymmet till vår frukost.

Ett besök hos Tedenrud innan det var dags för Rotary. Vi hade besök av en före detta polis som numera arbetade som konsult hos företag. Han berättade om bakgrunden till varför brott gjordes och hur man kunde skydda sig.

Under kvällen var det årsmöte för Kulturföreningen Kulörta Lyktor.
Eftersom jag avsagt mig fortsatt styrelsearbete avtackades jag med blommor och en fotobok om Oxhäljamarknaden. Boken är gjord av medlemmen Bengt Olof Löf.  Han har bokat tid för att komma och fotografera mitt hus, som han anser är Nykroppas finaste, vilket jag håller med om.

God Natt!

Inga kommentarer: